Get involved!

Het leiden van je club is een onvergetelijke ervaring!

De club = jij!

Studentensportverenigingen zijn door en voor studenten. Van de voorzitter tot de waterdrager, studenten tonen op ieder gebied initiatief en leiderschap. Ieder jaar wisselt het bestuur in zijn geheel en maakt plaats voor een groep nieuwe studenten die waardevolle ervaring willen opdoen voor de toekomst. Behalve bestuursfuncties biedt een vereniging verschillende plaatsen in commissies, zoals voor sponsoring, een (internationaal) toernooi, clubblad, activiteiten en lustrum.

Het leiden van je club is een onvergetelijke ervaring. Je neemt al tijdens je studententijd beslissingen waarvan je dacht dat die voorbehouden waren aan oude wijze heren en dames in een net kostuum. Je gaat jezelf uitdagen, maakt vriendschappen voor het leven en ontwikkelt vaardigheden waarvan je het bestaan niet eens kende. Dus stap naar voren uit de massa en pak die kans om je te profileren als bestuurder.

Fotogalerij