Nieuws

Kluismunten nu verkrijgbaar bij de wisselautomaat

De wisselautomaat bij de infobalie geeft vanaf vandaag alleen nog maar kluismunten en geen 1 euromunten. De kluismunten kunnen alleen gebruikt worden bij het SSC en zijn niet inwisselbaar voor geld. Je kunt bij de wisselautomaat met CASH of PIN betalen. Indien je met PIN betaalt kun je max. 1 kluismunt pinnen. De wisselautomaat geeft geen wisselgeld. 

Compensatieregeling 2020-2021


Allereerst willen we onze dank uitspreken voor jullie geduld en vertrouwen in ons sportcentrum. Hoewel we tijdens de lockdown ons uitgebreide Fit@Home programma en diverse outdoor activiteiten hebben aangeboden en nog steeds aanbieden, begrijpen we goed dat we niet hetzelfde aanbod konden realiseren als jullie van ons gewend zijn. Daarom hebben we besloten de volgende sportkaarten te compenseren:

Type sportkaart

Compensatie

Jaarkaart
Voorwaarde: geldt voor alle jaarkaarten

Verlenging geldigheid sportkaart t/m 31 december 2021

Halfjaarkaart t/m 31 januari 2021
Voorwaarde: geldt voor alle Haljaarkaarten t/m 31 januari 2021

Verlenging sportkaart met 1.5 maanden vanaf dinsdag 18 mei 2021

3 maandenkaart
Voorwaarde: aangeschaft tussen 14 november 2020 -14 december 2020.

Verlenging sportkaart met 3 maanden, vanaf dinsdag 18 mei 2021.

Maandkaart
Voorwaarde: aangeschaft tussen 1 december 2020 – 14 december 2020

Verlenging sportkaart met 1 maand, vanaf dinsdag 18 mei 2021.

 

Toelichting

  • Voor sportkaarten aangeschaft na afkondiging van de lockdown (14 december) vindt geen compensatie plaats.
  • We kunnen helaas niet overgaan tot financiële compensatie. Vanwege organisatorisch en administratieve redenen is dit niet mogelijk.

Voor vragen kun je altijd contact opnemen met sciinfo@tue.nl

#NoMoreNoShow

Het SSC gaat per 10 mei bij alle reserveringen werken met een no-show-beleid. Dit houdt in dat niet komen opdagen voor je gemaakte reservering niet meer vrijblijvend is. Ben je niet in de gelegenheid om te komen, dan dien je de reservering tenminste 1.5 uur (90 minuten) voor de activiteit te annuleren. Hiermee komt jouw plek tijdig vrij voor een andere deelnemer. Op deze manier kunnen we samen zoveel mogelijk sporten! Meld je je niet op tijd af, dan hangen hier consequenties aan. Niet meteen bij de eerste keer, maar wel als dit vaker gebeurt. 

Waarom is dit zo belangrijk?
Bij het SSC willen we zoveel mogelijk sportkaarthouders gebruik laten maken van ons aanbod. Hier spelen wij constant op in door ruimtes slim in te zetten, populaire lessen vaker aan te bieden, het rooster te optimaliseren en door nieuw aanbod toe te voegen. Wij zijn ons er ook van bewust dat door de Covid-19 beperkingen sommige tijdsloten nog altijd snel vol zitten. Dit heeft als gevolg dat we vaker deelnemers moeten teleurstellen. Daarnaast constateren we met regelmaat dat sportkaarthouders die wel een plek hebben gereserveerd uiteindelijk niet komen opdagen. Dit is natuurlijk uiterst vervelend: deze ‘lege plekken’ geven we graag aan andere gemotiveerde sportkaarthouders. Daarom: #nomorenoshow

Hoe werkt de No Show?
Wanneer je niet op tijd scant, je reservering te laat annuleert of niet komt opdagen, dan krijg je een No Show waarschuwing. Dit kan natuurlijk een keer voorkomen namelijk. Bij een tweede keer dat dit voorkomt, zal je nog een waarschuwing krijgen. Bij de derde No Show krijg je een blokkade van twee weken. Dit houdt in dat je twee weken lang geen reservering kan maken. De reserveringen die je voor de blokkade hebt gemaakt, kun je wel nog volgen. Mocht het in die twee weken voorkomen dat je weer een No Show hebt, dan beginnen de twee weken blokkade opnieuw. 
 

Hoe schrijf je je tijdig uit?
In deze instructievideo kun je bekijken hoe je je eenvoudig kunt uitschrijven: reserveren en annuleren. Verder ontvang je bij elke reservering een bevestiging van ons per e-mail. In deze e-mail staat ook de info hoe je kunt annuleren.


Hoe zorg ik dat ik goed scan en dat ik geen No Show krijg?
Je kunt jezelf op aanwezig zetten door je sportkaart te scannen bij de ingang, of door de QR code te scannen met onze speciale app voor de buitenfaciliteiten. Om de QR-code te scannen moet je de volgende stappen volgen:
1. Download de 'SSCE Access' app via de Google Play Store of Apple Store.
2. Log in met dezelfde gegevens zoals je inlogt op onze website.
3. Scan de QR code om jezelf op aanwezig te zetten. 

  • Moet ik altijd scannen? Ja! Je kan op z'n vroegst 30 minuten voor je eerste reservering begint binnenkomen en scannen. Kom je nog eerder, dan sta je niet op aanwezig. Sportkaart vergeten? Dan kun je je even melden bij de infobalie, ons personeel zetten je op ‘aanwezig’.
  • Moet ik tussen lessen door scannen? Bij max. drie lessen die op elkaar aansluiten, hoef je tussendoor niet te scannen. Zit er meer dan 60 minuten tussen je reserveringen of heb je een vierde reservering, dan moet je even opnieuw scannen.
  • Hoeveel mag ik te laat zijn? Als je meer dan 45 minuten na de start van je reservering scant, ben je te laat en heb je een no-show.
     

Vragen en suggesties
Mocht je onverwacht tegen problemen aanlopen bij het uitschrijven of andere vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen via ssc.noshow@tue.nl