Cultuurboek

Ons Cultuurboek

"En... wat doe je voor de kost? De ultieme vraag als je iemand voor het eerst ontmoet. Je vertelt wat je taken zijn en hoe je ze uitvoert, welke processen en applicaties je gebruikt, en natuurlijk of je het leuk vindt of niet. Maar waarom je het werk echt doet, wat je doel is, dat vertel je niet snel. Daarom dit cultuurboek. We stelden onze medewerkers en sportleraren één vraag: "schrijf een verhaal van 100 tot max. 250 woorden die beschrijven wat werken bij het SSC voor jou betekent en deel ook enkele treffende afbeeldingen".

Natuurlijk hadden we copywriters kunnen inhuren die in perfecte volzinnen onze kernwaarden beschrijven, maar we laten onze medewerkers liever in hun eigen woorden vertellen waarom ze bij het SSC werken en hoe ze 2020 hebben ervaren. Dezelfde medewerkers die dit jaar met hard werken nogal wat obstakels hebben overwonnen; iets wat ons als team nog dichter bijelkaar heeft gebracht. Dezelfde mensen die ervoor hebben gekozen om elke dag hun kennis, vaardigheden, schoonheid en eigenaardigheid aan het SSC toe te voegen. Veel plezier!

Openingstijden SSC

• Algemene contactgegevens