Maak gebruik van alles wat het SSC te bieden heeft

Wat kun je met een sportkaart?

Groepslessen - Fitness - Cursussen - Studentensportverenigingen* - Faciliteiten - Zwemmen - Health & Vitality

*Enkel voor studenten en PhD-kandidaten.

Voor alles dien je te reserveren via ons reserveringssysteem, behalve voor het vrij zwemmen, daar is geen reservering voor nodig.

Ons aanbod

Klik op onderstaande afbeelding voor een duidelijk overzicht van wat je kunt met je sportkaart als student en wat je kunt als medewerker of alumnus.
NB: PhD dienen een medewerkersabonnement aan te schaffen, aangezien ze medewerkers zijn aan de TU/e. Echter hebben ze dezelfde 'sportrechten' als studenten.

Wie kan een sportkaart aanschaffen?

De sportkaart is beschikbaar voor studenten en medewerkers van TU/e en Fontys. Voor studenten van andere hbo en universitaire opleidingen is er een aparte regeling. Studenten van buitenlandse universiteiten kunnen enkel een sportkaart aanschaffen als ze kunnen bewijzen dat ze in NL zijn in het kader van Erasmus, stage of afstuderen. Daarnaast is er nog een regeling voor Fontys en TU/e alumni. Een overzicht van alle abonnementen en prijzen vind je hier.

Sportkaart verloren

TU/e studenten en medewerkers
Voor TU/e studenten en medewerkers dient de TU/e campuskaart ook als sportkaart. Bij verlies dien je een nieuwe TU/e campuskaart aan te schaffen; na activatie van je Campuskaart wordt het abonnement vanzelf overgezet op je nieuwe TU/e campuskaart.

Niet-TU/e sportkaarthouders
Bij verlies of diefstal van de sportkaart, dien je een nieuwe sportkaart aan te schaffen bij de SSC infobalie. Voor dit duplicaat wordt €5,00 in rekening gebracht. NB: zorg ervoor dat je ons mailt op sciinfo@tue.nl wanneer je je sportkaart bent verloren, zodat wij deze kunnen blokkeren. Doe je dit niet en je sportkaart wordt gebruikt door een ander persoon, word je account een maand geblokkeerd.

Misbruik sportkaart

Het SSC kun je enkel betreden op het vertoon van een geldige sportkaart. De sportkaart is strikt persoonlijk en kan dus niet uitgeleend worden aan andere personen! Ook is het niet mogelijk om andere personen mee te nemen als gast. Bij iedere vorm van misbruik zal de sportkaart ingenomen worden en voor minimaal een maand geblokkeerd worden. Bij een tweede overtreding zal het abonnement definitief stopgezet worden, zonder enige vorm van restitutie.

Openingstijden SSC
Maandag t/m vrijdag: 07u00 - 00u00 (sporten tot 23u00)
Zaterdag: 08u30 - 21u00
Zondag: 09u00 - 17u00