Biertappers en Keukentoppers gezocht!

2 mei 2024

Op 19 augustus 2024 opent het gloednieuwe Studenten Sport Café van het SSC haar deuren, en daarom hebben we mensen nodig die de perfecte pilsjes kunnen tappen en de lekkerste hapjes kunnen maken!

Waar wij blij van worden

• Ervaring is een pré, maar geen must. We geloven in potentie en passie!
  • Minimaal twee shifts in de week kunnen draaien, waarvan één in het weekend
  • Je bent flexibel inzetbaar

Jij bent..

• ..klantgericht en gastvrij, jij verwelkomt gasten met een glimlach
  • ..een enthousiasteling die positieve energie uitstraalt
  • ..altijd een stapje voor, jij ziet werk liggen en steekt de handen uit de mouwen
  • ..een teamplayer die andere inspireert en ondersteunt
  • ..gedreven om elke dag je beste beentje voor te zetten
  • ..altijd op zoek naar manieren om te groeien en te verbeteren

Wat krijg je van ons?

• Een goed salaris om die bankrekening te spekken
  • Een dynamische werkomgeving vol energie, midden in het bruisende sporthart van de campus
  • Gegarandeerd werkplezier in het gezelligste studenten sport café van Eindhoven.
  • Gratis sportkaart gedurende je contracttijd, want hey, je werkt tenslotte bij het Sportcentrum

Ben je er klaar voor?

Stuur je CV, een flitsende motivatie en een korte beschrijving van jezelf naar sscsportscafe@tue.nl. ⚡️
Tussen 12-16 augustus zullen we je klaar stomen voor de grote opening op 19 augustus 2024, dus beschikbaarheid in die week is een must!

Impressie nieuwe Sport Café